پرسش و پاسخ پرسش های متداول

سوالات کاربران و نمایندگان

بیشترین سوالاتی که از طرف شما مطرح شده است

ممکن است در ذهن شما سوالات زیادی در مورد نحوه استفاده و عملکرد هر یک از پنل های کاربری و نمایندگی وجود داشته باشد ، از این رو تعدادی از سوالاتی که بصورت متداول پرسیده شده است ، ارئه میگردد تا شما نیز مطالعه نمائید. نمایندگان محترم نیز میتوانند بعد از بخش سوالات کاربری سوالات نمایندگان را نیز بررسی و مطالعه نمایند.

سوالات کاربری

این سامانه کاملا تحت وب بوده و برای استفاده از آن تنها نیاز به اینترنت و مرورگر در کامپیوتر و یا گوشی هوشمند دارید. پیشنهاد می شود حتی الامکان از مرورگر فایرفاکس استفاده نمایید.
کم بودن سرعت اینترنت شما تاثیری در سرعت ارسال پیامک نخواهد داشت ، زیرا ارسال ها بعد از درخواست ، از طریق سرور های این مجموعه صورت می پذیرد.
برای فعالسازی پنل و خطوط اشتراکی و اختصاصی شما میبایست با ارسال تصویر کارت ملی خود پنل خود را فعال نمائید.بعد از ارسال تصویر کارت ملی خود مدارک شما حدودا در 15 دقیقه بررسی و تائید میگردند
شما نیاز به ارسال تمامی موارد ندارید و ارسال تصویر کارت ملی شما کافی است
این مورد میتواند دلایل مختلف داشته باشد. یک. عدم تطابق کد ملی و یا شماره شناسنامه با اطلاعات اولیه ثبت نام دو. ناقص بودن آدرس ویا اطلاعات در صورت بروز این مشکل از طریق تیکت در ارتباط باشید تا اطلاعات شمااصلاح گردد.
شما میتوانید با ثبت نام در پنل های کاربری و یا نمایندگی رایگان پنل خود را بدون هزینه دریافت کنید و فقط هزینه پیامک های ارسالی خود را پرداخت کنید.
اگر پنل های ویژه و حرفه ای را خریداری کنید موجودی حساب شما به میزان هزینه پنا منفی است و زمانی که وارد سامانه شدید می توانید هزینه را پرداخت کنید.
امکانات پنل ها با هم برابر است ، تنها تفاوت پنل ها در تعرفه ارسال پیامک میباشد. به عنوان مثال در پنل حرفه ای تعرفه ارسال شما از 11 تومان است ، اما در پنل حرفه ای و ویژه تعرفه ارسال شما از 9/5 تومان است.
در صورتی که ارسال و ترافیک بالای دارید میتوانید با خرید پنل های ویژه و حرفه ای در هزینه های ارسال خود صرفه جویی نمائید.
برای انتخاب خطوط اختصاص هدیه ، میتوانید زمانی که وارد شدید در سمت راست پنل از بخش عملیات حساب > خرید شماره > سربرگ های 5000 اقدام نمائید. شما این امکان را دارید که 2 خط اختصاصی 14 رقمی با شماره دلخواه انتخاب نمائید.
بله ، شما در هر ساعت از شبانه روز می توانید پنل خود را به میزان دلخواه بصورت آنلاین شارژ نمائید.
در روش پرداخت آنلاین همان لحظه حسابتان شارژ می شود ولی در روش کارت به کارت تایید پرداخت و اضافه شدن شارژ کمی زمان می برد.
بله ؛ شما در هر زمان میتوانید با پرداخت هزینه مورد نظر پنل خود را ارتقا دهید.
شماره های بلک لیست شماره هایی هستند که دریافت پیامک تبلیغاتی را در شماره خود غیر فعال کرده اند، بر این اساس امکان ارسال پیامک از خطوط عادی (تبلیغاتی) میسر نمی باشد.
لذا برای ارسال به این شماره ها میبایست در هنگام ارسال داخل سامانه از خطوط خدماتی و یا خط سیم کارتی استفاده نمائید.
بله شما میتوانید در پیام های خود از حروف فارسی و انگلیسی بصورت ترکیبی استفاده نمائید.در این صورت هزینه هر پیام شما بصورت فارسی محاسبه خواهد شد
بله شما میتوانید از طریق مستندات وب سرویس که در بخش خدمات وب سرویس پنل خود درج شده است ، پنل خود را نرم افزار حسابداری خود متصل کرده و پیام های مختلف را از طریق ان ارسال نمائید.
در پنل کاربری شما فقط امکان ارسال پیامک بر اساس امکانات موجود در پنل خود را دارید ، اما در پنل نمایندگی در کنار ارسال پیامک میتوانید پنل مشابه به پنل خود را به هر شخص و شرکتی واگذار کرده و کسب درآمد نمائید.

سوالات نمایندگان

شما به روش های زیر میتوانید از پنل نمایندگی کسب درآمد کنید.
یک. فروش پنل به قیمت دلخواه
دو. فروش شارژ به کاربران
سه. فروش خط اختصاصی به کاربران
چهار. دریافت سفارش و ارسال پیامک
بله شما میتوانید پنل نمایندگی رایگان دریافت نمائید.تمامی امکانات پنل ها برابر است و تنها تعرفه ارسال پیامک متفاوت میباشد
بله شما میتوانید با ثبت یک دامنه (با پسوند دلخواه) و اتصال آن به پنل نمایندگی خود ، این امکان را داشته باشید که کاربران از آن دامنه ثبت نام کرده و به پنل خود وارد شوند.
شما نیاز به خرید هیچگونه هاست ، یا سرور ندارید ، هاست و فضای کافی در اختیار شما قرار داده خواهد شد ، شما کافی است یک دامنه مثل T18.ir یا هر دامنه دیگری را ثبت نمائید تا کاربران شما از این دامنه ثبت نام و به پل خود لاگین نمایند.
بله شما میتوانید از لینک راهنمای تنظیم پنل نمایندگی ،فایل پی دی اف را دانلود کرده و آن را مطالعه نمائید.در صورتی نیاز میتوانید برای رفع ابهامات با تیم پشتیبانی سامانه نیز در ارتباط باشید
با توجه به اینکه در این سامانه نمایندگی ها کاملا مستقل است ، تیکت های کاربران در پنل شما قابل بررسی و مشاهده میباشد ، شما میبایست به این تیکت ها پاسخ دهید .
در صورتی که پاسخ سوالی را نمیدانید میتوانید از طریق تیکت با ما در ارتباط باشید تا پاسخ مطلوب ارائه شود و شما نیز به کاربر خود اعلام نمائید.
شما میبایست مراحل زیر را انجام دهید.
1- قیمت گذاری پیامک را انجام دهید
2- قیمت گذاری خطوط اختصاصی را انجام دهید.
3- بسته ایجاد کنید
4- کاربر ایجاد کنید یا خودشان ثبت نام کنند
شما می توانید آموزش انجام این مراحل را بصورت تصویری در راهنمای تنظیم پنل نمایندگی دانلود کرده و آن را مطالعه نمائید.
برای رفع این مشکل به بخش بسته های انلاین مراجعه کرده و در بخش ویرایش ، تیک گزینه ها را فعال نمائید.
بله ، کاربران شما نیز میتوانند همانند شما 2 خط اختصاصی 14 رقمی از اپراتور 5000 اتخاب و ثبت نمایند. توجه نمایید ، این خطوط میبایست حتما از پنل کاربر ثبت گردد.
خیر ؛ در سامانه پیام کوتاه تی18 ، حتی اگر شارژ شما 0 باشد ، کاربران شما میتوانند از درگاه اشتراکی (بی نام) شارژ خود را بصورت آنلاین خرید کنند و سود شما بصورت اعتبار بر روی پنل شما اضافه میشود.
در سامانه پیام کوتاه تی18 ، برای نمایندگانی که درگاه بانکی ندارند و یا به دلیل مشکلات و محدودیت هایی نمیتوانند دریافت کنند ، درگاه اشتراکی در نظر گرفته شده است و کاربران شما میتوانند در هر ساعت از شبانه روز پنل خود را بصورت آنلاین شارژ نمایند.
در سامانه پیام کوتاه تی 18 نمایندگان این امکان را دارند که درخواست تسویه کنند.به این صورت که اعتبار جمع شده در پنل ایشان از پنل کم شده و بعد از فروش به دیگر کاربران معادل آن به حساب بانکی ایشان واریز میگردد.هر زمان نماینده قصد برداشت از حساب داشت لازم است بصورت تیکت اعلام نماید.
ما بر این باوریم که یکی از الزامات نمایندگان ، پشتیبانی سریع و دقیق و حرفه ای است ، بر این اساس برترین تیم پشیبانی را برای شما فراهم کرده ایم.شما میتوانید از طریق راه های تماسی (مثل تماس تلفنی – پشتیبانی تلگرام – پشتیبانی ایمیل – پشتیبانی تیکتی پنل) سوالات و مشکلات خود را مطرح نمائید .تیم پشتیبانی سامانه پیام کوتاه تی18 به سرعت مشکل شما را بررسی کرده اعلام نظر خواهد کرد. شما نیز از پشتیبانی لذت خواهید برد
سامانه پیام کوتاه تی18 با بیش از 7 سال فعالیت در زمینه ارائه خدمات پیامکی توانسته است ، رضایت کاربران و نمایندگان عزیز را جلب نماید ، و همیشه سعی داشته است با ارائه بهترین امکانات در این امر پیشرو باشد.
در این زمینه موارد زیر را میتوانید با دیگر شرکت ها مقایسه نمائید.
یک. پشتیبانی سریع و حرفه ای در تمام ساعات روز حتی در ایام تعطیل
دو. امکان تسویه سود های نمایندگانی که درگاه بانکی ندارند
سه. امکان شارژ کاربران زیر مجموعه نمایندگان از درگاه اشتراکی
چهار. واگذاری پنل ها بصورت دائمی و بدون تاریخ انقضاء
پنج. ارائه 2 خط اختصاصی به تمامی زیر مجموعه های نمایندگان
شش. امکان خرید خط اختصاصی در تمامی ارقام از تمامی اپراتور ها
هفت. کمترین تعرفه ارسال در بین شرکت های معتبر پیامکی
و…
خطوط اختصاصی و مدارک کاربران شما از طرف اپراتور های سامانه پیام کوتاه تی18 بررسی و تائید میگردند و نیازی به انجام کار خاصی از طرف شما نمیباشد
در حالت کلی مدارک به 3 دلیل زیر رد میشوند ، این موارد را اصلاح نمائید
یک. عدم تطابق اطلاعات تصویر ارسالی با اطلاعات کاربر هنگام ثبت نام
دو. واضع نبودن تصویر ارسالی
سه. ناقص بود اطلاعات هویتی و ادرس کاربر هنگام تکمیل فرم ثبت نام
بله در پنل نمایندگی شما نیز میتوانید دقیقا پنلی مشابه پنل خود به هر شخص و شرکتی واگذار کنید
خیر ؛ از شما بابت ارائه پنل نمایندگی و یا کاربری هزینه دریافت نمیشود.