بررسی نمایندگی پیامک و پیام صوتی تی18

پنل نمایندگی پیامک چیست؟!

بوسیله پنل نمایندگی پیامک در کنار ارسال پیامک شما این امکان را دارید که اقدام به جذب کاربر نمائید ، پنل پیامک بفروشید ، و از طریق شارژ پنل کاربران کسب در آمد کنید ، پنل نمایندگی پیامک مجهز به سیستم مدیریت میباشد که با این سرویس شما با نام و برند خود میتوانید نمایندگی پنل پیامکی خود را راه اندازی کنید و همانند 100 ها شرکت فعال ، در این زمینه فعالیت خود را شروع کنید.

پنل های نمایندگی سامانه پیام کوتاه تی18 با کمترین تعرفه ارسال ارائه می شود ؛ بدون سرمایه کسب و کار اینترنتی خود را با پنل نمایندگی پیامک رایگان میتوانید شروع کنید. برای این منظور تمامی امکانات ، اعم از درگاه اینترنتی عمومی ، هاست و فضا ، امکانات و ماژول ها را ما برای شما بصورت رایگان فراهم کرده ایم ، ما نیز همراه شما هستیم.

CreaTec - Responsive HTML5 Bootstrap Website Template
به تعرفه های ارسال “پیامک” فقط مالیات اضافه خواهد شد و تعرفه و هزینه پنهان دیگری نــدارد.

تعرفه ایرانسل ، در اپراتور 50001 – 50009 – 50002 – 50005 ، 35 درصد از تعرفه همراه اول بیشتر است.

در اپراتور های1000 – 2000 – 3000 – ثابت (021 و 026) – 50004 – خط ویژه ، تعرفه ارسال به همراه اول و ایرانسل با هم برابر است.

در اپراتور هایی که دلیور بیس هستند (2000 و دکل ایرانسل) ، هزینه پیام های نرسیده به گوشی نیز عودت میشود.

سود و شارژ های جمع شده در پنل نمایندگانی که درگاه اختصاصی ندارند ، خرید و معادل آن به حساب آنان واریز میگردد.

پنل های نمایندگی بصورت دائمی واگذار میگردد و درسالهای آتی هیچ گونه هزینه ای برای تمدید دریافت نمیگردد.

خطوط اشتراکی از اپراتور های 1000 – 50001 – 50004 – 50009 – 021 – 026 – 50002 – 50005 میباشد.

خطوط هدیه واگذارشده از اپراتور 50001 – 50002 – 50004 – 50005 – 50009 و خط ثابت ( 021 – 026 ) میباشد.

دریافت پیامک بر روی پنل های نمایندگی رایگان میباشد.

سوالات نمایندگان

شما به روش های زیر میتوانید از پنل نمایندگی کسب درآمد کنید.
یک. فروش پنل به قیمت دلخواه
دو. فروش شارژ به کاربران
سه. فروش خط اختصاصی به کاربران
چهار. دریافت سفارش و ارسال پیامک
بله شما میتوانید پنل نمایندگی رایگان دریافت نمائید.تمامی امکانات پنل ها برابر است و تنها تعرفه ارسال پیامک متفاوت میباشد
بله شما میتوانید با ثبت یک دامنه (با پسوند دلخواه) و اتصال آن به پنل نمایندگی خود ، این امکان را داشته باشید که کاربران از آن دامنه ثبت نام کرده و به پنل خود وارد شوند.
شما نیاز به خرید هیچگونه هاست ، یا سرور ندارید ، هاست و فضای کافی در اختیار شما قرار داده خواهد شد ، شما کافی است یک دامنه مثل T18.ir یا هر دامنه دیگری را ثبت نمائید تا کاربران شما از این دامنه ثبت نام و به پل خود لاگین نمایند.
بله شما میتوانید از لینک راهنمای تنظیم پنل نمایندگی ،فایل پی دی اف را دانلود کرده و آن را مطالعه نمائید.در صورتی نیاز میتوانید برای رفع ابهامات با تیم پشتیبانی سامانه نیز در ارتباط باشید
با توجه به اینکه در این سامانه نمایندگی ها کاملا مستقل است ، تیکت های کاربران در پنل شما قابل بررسی و مشاهده میباشد ، شما میبایست به این تیکت ها پاسخ دهید .
در صورتی که پاسخ سوالی را نمیدانید میتوانید از طریق تیکت با ما در ارتباط باشید تا پاسخ مطلوب ارائه شود و شما نیز به کاربر خود اعلام نمائید.
شما میبایست مراحل زیر را انجام دهید.
1- قیمت گذاری پیامک را انجام دهید
2- قیمت گذاری خطوط اختصاصی را انجام دهید.
3- بسته ایجاد کنید
4- کاربر ایجاد کنید یا خودشان ثبت نام کنند
شما می توانید آموزش انجام این مراحل را بصورت تصویری در راهنمای تنظیم پنل نمایندگی دانلود کرده و آن را مطالعه نمائید.
برای رفع این مشکل به بخش بسته های انلاین مراجعه کرده و در بخش ویرایش ، تیک گزینه ها را فعال نمائید.
بله ، کاربران شما نیز میتوانند همانند شما 2 خط اختصاصی 14 رقمی از اپراتور 5000 اتخاب و ثبت نمایند. توجه نمایید ، این خطوط میبایست حتما از پنل کاربر ثبت گردد.
خیر ؛ در سامانه پیام کوتاه تی18 ، حتی اگر شارژ شما 0 باشد ، کاربران شما میتوانند از درگاه اشتراکی (بی نام) شارژ خود را بصورت آنلاین خرید کنند و سود شما بصورت اعتبار بر روی پنل شما اضافه میشود.
در سامانه پیام کوتاه تی18 ، برای نمایندگانی که درگاه بانکی ندارند و یا به دلیل مشکلات و محدودیت هایی نمیتوانند دریافت کنند ، درگاه اشتراکی در نظر گرفته شده است و کاربران شما میتوانند در هر ساعت از شبانه روز پنل خود را بصورت آنلاین شارژ نمایند.
در سامانه پیام کوتاه تی 18 نمایندگان این امکان را دارند که درخواست تسویه کنند.به این صورت که اعتبار جمع شده در پنل ایشان از پنل کم شده و بعد از فروش به دیگر کاربران معادل آن به حساب بانکی ایشان واریز میگردد.هر زمان نماینده قصد برداشت از حساب داشت لازم است بصورت تیکت اعلام نماید.
ما بر این باوریم که یکی از الزامات نمایندگان ، پشتیبانی سریع و دقیق و حرفه ای است ، بر این اساس برترین تیم پشیبانی را برای شما فراهم کرده ایم.شما میتوانید از طریق راه های تماسی (مثل تماس تلفنی – پشتیبانی تلگرام – پشتیبانی ایمیل – پشتیبانی تیکتی پنل) سوالات و مشکلات خود را مطرح نمائید .تیم پشتیبانی سامانه پیام کوتاه تی18 به سرعت مشکل شما را بررسی کرده اعلام نظر خواهد کرد. شما نیز از پشتیبانی لذت خواهید برد
سامانه پیام کوتاه تی18 با بیش از 7 سال فعالیت در زمینه ارائه خدمات پیامکی توانسته است ، رضایت کاربران و نمایندگان عزیز را جلب نماید ، و همیشه سعی داشته است با ارائه بهترین امکانات در این امر پیشرو باشد.
در این زمینه موارد زیر را میتوانید با دیگر شرکت ها مقایسه نمائید.
یک. پشتیبانی سریع و حرفه ای در تمام ساعات روز حتی در ایام تعطیل
دو. امکان تسویه سود های نمایندگانی که درگاه بانکی ندارند
سه. امکان شارژ کاربران زیر مجموعه نمایندگان از درگاه اشتراکی
چهار. واگذاری پنل ها بصورت دائمی و بدون تاریخ انقضاء
پنج. ارائه 2 خط اختصاصی به تمامی زیر مجموعه های نمایندگان
شش. امکان خرید خط اختصاصی در تمامی ارقام از تمامی اپراتور ها
هفت. کمترین تعرفه ارسال در بین شرکت های معتبر پیامکی
و…
خطوط اختصاصی و مدارک کاربران شما از طرف اپراتور های سامانه پیام کوتاه تی18 بررسی و تائید میگردند و نیازی به انجام کار خاصی از طرف شما نمیباشد
در حالت کلی مدارک به 3 دلیل زیر رد میشوند ، این موارد را اصلاح نمائید
یک. عدم تطابق اطلاعات تصویر ارسالی با اطلاعات کاربر هنگام ثبت نام
دو. واضع نبودن تصویر ارسالی
سه. ناقص بود اطلاعات هویتی و ادرس کاربر هنگام تکمیل فرم ثبت نام
بله در پنل نمایندگی شما نیز میتوانید دقیقا پنلی مشابه پنل خود به هر شخص و شرکتی واگذار کنید
خیر ؛ از شما بابت ارائه پنل نمایندگی و یا کاربری هزینه دریافت نمیشود.